Guubbzzzz

  2012-08-25 / 15:57:52 / /
Tjenare gubbz!
Sitter & är hur jävla trött som helst, ikv är det ngn tråkig cykelfest som mina föräldrar ska på så dom rusar ju runt som in i, själv kom man precis hem från en fotbolls match & är hur jävla trött som helst. Som ni vet har jag inte spelat på typ tio tusen år, men nu gjorde jag alltså det, det gick bra & så, men det märktes att jag inte spelat på ett tag.. Aja, min fot gör inte allt för ont idag bara.
Ikväll kommer två (ev 3) kompisar över & ska kolla på film & så här då deras föräldrar med är på cykelfesten, så det ska ju bli trevligt måste jag säga!

Ska väl fortsätta att lyssna på tönt musik nu & vänta på att man kan sticka härifrån, min egen morsa kastar ur mig ur huset under en timme.. haha, snällt eller hur?
Hejsvejs,
Johanna


EVELINA - art & photos

sv; tack :) han är världens finaste hund :)

2012-08-28 @ 13:53:03
URL: http://faithfully.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious