I'm back, missed me?

  2012-08-22 / 20:41:03 / /
Tillbaka! Efter vadå? Typ en evighet eller?
Yes, nu får ni alltså dras med mig igen, säkert har jag inga besökare längre (fattar inte riktigt nya blogg.se, kommer ta ett tag innan jag fattar), menmen, sånt händer ju efter en paus eller hur?

Vill ni höra all den där bullshiten om vad jag gjorde i sommar? Jaha.. Här kommer då den vackra sanningen (folk säger ju alltid bistra, varför är den bister? tycker den är vacker!), i sommar har jag gjort.. INTE ETT SKIT! Japp, där kom det ut, håna mig gör vad som, men sanningen är att jag inte gjort något intressant alls.. Allt hände typ i slutet av sommaren, jag gjorde inte ett skit i två hela månader & sen kom cuper & öland & strömstad! Två cuper som vi förlorade på (kom näst sist på första & några från sist i andra, spelade med 96/97orna) & jag skadade mig så blir inte så mycket fotboll längre tyvärr. Var på öland med en kompis, var skit kul! Bodde i husvagn & så, men bara i fyra dagar tyvärr.. Sedan åkte jag med min farmor och farfar till strömstad, min kusin hängde även med så det var ju också kul!

Nu har jag ju gått i skolan i tre dagar & gissa hur många gånger brandlarmet har gått? Jo, en gång varje dag. Jävla idiot som sätter på det, inte kul i varje fall..
& inte fick man så bra schema heller, schemat suger sönder. Det ända bra är att man har överskåp.

Nu får jag väl ja fortsätta snacka i skype med en kompis & några andra ;)
Hejsvejs,
Johanna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious