Ruuubriiiik?

  2012-08-27 / 17:48:43 / /
Tjabba tjena hallå vi säger så!
Haha, gud vad rolig jag är.. Haha nej men iaf, inte bloggat sen vadå iförrgår? Iaf vet ni vad som hände mig igår?! Jag bara satt helt random vid datorn & tog det chill, lyssnade på musik & så, sen bara insåg jag att jag hade dålig batteritid, så då reste jag på arslet & började leta efter min laddare. Först var jag helt lugn, min syrra har säkert bara råkat flytta den efter att hon inrett mitt rum.. Men nej, hon hade inte sett till den, paniken växte sakta men säkert i mitt bröst (man säger väl så?), vart kunde den vara? När datorn tillslut dog fick jag halvt panik, vart var laddaren? Sedan insåg jag vart den låg.. I skåpet i skolan. Fattar ni vilken ångest jag fick eller?!

Tillslut så gick jag ner & schasade bort pappa från tvn & kollade på Gossip Girl, yey, men sen när papap ville ha tillbaka tvn fick jag lite problem.. Men att lyssna på musik funkar ju alltid!

Imon har jag någon tråkig klassdag utomhus någonstans, hihi har lagat pastasallad, KÄNN PÅ DEN KYCKLINGKORV! Då slipper jag den skiten, MOAHHAHAHA!
Iaf, ska käka nuuuu
Hejsvejs
Johanna


MAJA KRON - Mitt liv i svartvitt

Haha jobbigt att ha glömt den i skolan! :D

2012-08-30 @ 18:57:33
URL: http://majakron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious