School

  2012-08-24 / 08:49:16 / /
Sitter & lyssnar på "Whistle" - Flo Rida, håltimme? Yes please!
Anledningen till att jag inte skrev något igår var för att jag helt enkelt inte hann, slutade skolan vid 3 & sen skulle jag på en match vid 5 & var tvungen att äta & all sån skit. Matchen var rolig, helt klart! Massor av lag runt där jag bor fick tåga runt stadion & jag fick hålla våran förenings flagga! Vem är coool?!

Igår i skolan så brann det.. Ja ni läste rätt, det brann på toan, kemiläraren fick släcka den. Jag själv visste inte om något av detta tills efter några svordomar om ungjävlar som inte har något liv & som sätter på brandlarmet hela tiden, men alltså hade jag fel. Fast det är fortfarande någon ungjävel som försöker bränna upp skolan.. Iaf så var det så att en filmade, klart man var där & kollade!

Nu sitter jag här, efter en 30 minuters lång lektion har man alltså 1½ håltimma, kul? Naej, inte direkt. Ska väl sitta här & lyssna på låtar resten av den..
Hejsvejs,
Johanna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious