Hola amigas!

  2012-12-01 / 22:31:00 / Smått och gott /
Hola amigas, har ni ett trevligt liv? Jag försöker skaffa ett.
Ja, tjenare folket, sitter och har hur tråkigt som helst, hittar inte ens bra låtar nu för tiden och huvudet gör ont, men skam den som ger sig! Alltså jag har upptäckt en riktig heting, Khleo Thomas, enligt mig själv iaf. Första gången jag såg honom var han inte sådär jättesnygg, men nu efter att jag sett honom några gånger är det liksom "wow". För alla som tycker att ni känner igen honom så var han med i filmen "Holes" som yngre och var världens gulligaste där, men nu är han alltså vuxen. Skit bra rappare också! Jag föredrar mest låten "Lost"

Jani, imon ska jag på gudstjänst, har blivit världens kristligaste och går på gudstjänst varje söndag (konfirmationen tvingar mig), har till och med en tröja på mig som har ett kors på! Tycker jag är en rätt grym kristen person än så länge ^^
Tycker att alla ska besöka en novellblogg jag hittat, eller snarare två:
www.storycastle.blogg.se
www.favole.blogg.se

Så checka de här bloggarna så gör ni er själva en stor tjänst!
Hejsvejs,
Johanna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious