Besviken..

  2012-06-08 / 17:49:55 / Smått och gott /
När ens föräldrer säger detta:
Föräldrer:
Jag är inte arg på dig. Jag är besviken.
blir ens reaktion såhär:
OH SHIIIIT! SNÄLLA! Bara var sur på mig, inte besviken!

Ja. Nu måste jag säga något till er mina kära 6 läsare. Jag är besviken på er. FÖR NI KOMMENTERAR ALDRIG haha, erkänn ni trodde det var något sådär skit allvarligt? SKRÄMDE JAG ER ALLT VA? Haha, nej men tycker ni borde ta er mod att kommentera lite! Gärna era bloggar, för detta är ungefär vad jag gör när jag är vid datorn:

Musica


SOVA


SMS OCH SPELA SPEL

Så snälla, kommentera, tipsa bloggar, VAD SOM! Har så sjuka tråkigt när jag är vid datorn, so why not?

Btw kommer världen gå under på måndag
Våra lärare tar våra datorer. Tack.

Hejsvejs,
Johanna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious