Hejsan

  2012-06-07 / 18:34:43 / Smått och gott /
Hejsan, ville bara blogga lite, har inget speciellt att skriva om direkt..
Okej jo, HAHHA, hittade nyss en bild på google på mitt lag, sitter och asgarvar för vi var verkligen små, hittade även min kompis sen länge bortglömda blogg som tydligen ingen visste om, MOHAHA, makt! Jättefina bilder alltså, tänker tyvärr inte länka bloggen då hon inte vill det, så inga fina bilder tyvärr ;)
Saknar den tiden lite, då när vi var yngre som dessa bilder påminde mig om, allt var så okomplicerat liksom, antingen var man bästa vänner eller vänner, sedan fanns det ju dem man tyckte mindre om, men man var ju ändå vänner och liksom alla var med alla. Nu är man i gäng istället..
Tänker inte sitta här och låta som världens mest deprimerade person, för det är jag inte, men lite saknar man den tiden.

Ska snart träna så får väl sticka
Hejsvejs,
Johanna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious