Skit också!

  2012-06-06 / 21:19:07 / Fotboll /
SKIIIIIIIT!
DAMN IT! SUR SOM FANKEN PÅ MIG SJÄLV, VAD ÄR DET MED MIG?! ÅÅÅÅÅÅHHH, förlora matchen idag. Inte nådigt. 9-4. Kan ta på mig 1 mål. Kanske eventuellt 2 till. Detta är ett sådant tillfälle man FÅR säga FML. Jag är ingen fjortis för det. Men förlåt guys, mitt team om ni läser detta. Men vi sög, det fattar ni nog själva. Första halvlek, ja? Vad finns det att snacka om där? Förutom att.. VAD FAN HÖLL VI PÅ MED?! Var som om vi aldrig i hela vårat liv sett en boll förutom, vafan? Men mest besviken är jag på mig själv, vad fan höll jag på med där bak? ÅÅÅH, så sur.

Andra halvlek vann vi faktiskt. 3-1 till oss, det var ju bra. Hittade vårat spel och så, tyvärr räckte ju inte det att vinna, menmen.

Hejsvejs,
En sur Johanna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious