Btw

  2012-05-27 / 21:02:36 / Smått och gott /

Måste nog göra ett "By the way"-inlägg då jag missade så mycket för 5 minuter sen typ xD
T.ex berättade jag inte att jag gjorde mål igår i fotbollen? Nej, tänkte väl inte det! Gjorde ett touchmål, inte mycket förtjänst, skulle ha gått in utan min touch, men jaja, om vi ska göra massa mål får väl ändå jag göra ett? För hon som "passade" in bollen mot mig (ja, den var nog till mig, men den var lite för hård så den kom in i mål istället) hade redan gjort typ 3 mål, så då kunde väl jag göra ett tycker jag? 5-1 blev det iaf!

Sedan berättade jag kanske inte att jag är helt fast för Turkiets låt i Eurovision? & Tysklands sångare var ju bara för snygg! Hans ögon, dog HAHAH! Även fast för Zaleilah som även var med i Eurovision, kommer tyvärr inte ihåg land, men den är sjukt bra! Kan den utantill nu ju, MOAHAHHA!

Även skaffat lite kompisar genom mitt "krigaspel", en från göteborg & en från stockholm, kul med olika dialekter, alla har ju olika ord för allt xD

Så som ni ser har jag haft fullt upp hela helgen, haha, hoppas ni också haft lite liv och inte bara suttit och stirrat på min blogg och längtat efter uppdatering. Om ni har det så gör ju inte det något! Ni får gärna sitta och stirra på min blogg, men res dig gärna upp någon gång så att du inte blir helt förstelnad! Mina läsare ska ju kunna läsa och kommentera också tycker jag?
Hejsvejs,
Johanna



lovisa

HAHAH, johanna, de står typ i varje inlägg med ''OR WHAT?'' <3

2012-05-27 @ 21:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious