Glass = Love (L)

  2012-05-19 / 20:45:44 / Smått och gott /
Hejsan!
Sitter här i min ensamhet & glufsar i mig glass, yes it is mintglass med choklad bitar. 

& snälla mobba inte bilden, jag ser galen ut, indeed. & snälla se inte så snopna ut! Ja, jag har glasögon, erkänn snyggt? HAHA, ser ut som världens nörd med dom på, men jaja, osminkad med för den delen!

HITTAT VÄRLDENS BÄSTA LÅT/ARTIST!
Haha, kanske inte alla som tycker om honom, men iaf, Conor Maynard - Can't Say No REKOMENDERAS STARKT! Sitter och nördar den, otroligt good alltså! Haha blir nog inget videoinlägg idag tyvärr då jag inte hittar någon bra sida som jag kan ladda ner ifrån, förslag på någon? Kommentera in that case.

Bilden bjuder jag på.
Hejsvejs,
Johanna


lovisa

så söt du är johanna, detta går ju liksom framåt med uppdateringen på bloggen? ;)

2012-05-19 @ 21:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious