Förlåt

  2012-05-23 / 13:04:34 / Smått och gott /
FÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅT!
Förlåt för att jag bara skrev ett enda fjuttigt inlägg igår. Hade faktiskt inte tid, massa läxor & sedan fotbollsträning. Fotbollsträningen gick bra, grymma skott jag fick till måste jag erkänna, dock inte min fotbollsdag igår, har ont i mitt knä, så inte så kul :/ & nej det är inte för att jag växer, vet inte vad det är för, pappa tror att jag har tränat för mycket & spelat, men inte tänker jag sluta direkt, haha, får väl kämpa på helt enkelt. Sitter just nu & mäter min reaktion, MOAHAH, 0.14 sekunder! Vem är gryyyym?

Haha, men sak väl gå och hjälpa mina andra kompisar att mäta sin reaktion, haha.
Hejsvejs,
Johanna


Rogah

Duktigt Jossi, jobba på nu!:*

2012-05-23 @ 13:05:39
URL: http://rogahheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious