Galileo

  2012-05-30 / 15:18:51 / Smått och gott /
Någon här som hört den gamla låten Dynamite - Tai Cruz?
Bara jag som tänkt på att i refrängen låter det som om dom säger: 


Liksom, wtf? Haha, låter lite mysko om jag ska vara ärlig.. Jaja, jo, tack vare min kompis Maja hittade jag denna bra låt: http://www.youtube.com/watch?v=OcGqjZyqKBc
Ryser på första meningen, dog när jag hörde hur han sjöng! & NEJ han är inte bög.
Thihi, han är 98:a också, tror ni han svarar på fanmejl? Isåfall ska jag bannemej skicka ett..

Igår spelade jag fotboll, vann med 6-0 mot Lagan, de hade en tjej som (JAG LOVAR) var max 1 meter & nej ingen dvärg såg de ut som iaf.. Haha, spelade mittback som vanligt, till och med min mittback kompis fick göra mål! Fett stolta över hur vi spelade, rullade bollen och allt (för er som inte vet: inte sköt iväg bollen så fort vi fick den, utan höll i den).

Fick även veta mitt matteprov idag (gjorde det igår), fick 13/2 av 30.. Kände mig skillad, 12 var godkänt så är nöjd ändå eller nej, jag är inte nöjd såvida jag inte får bra, men hade faktiskt bara typ 3 eller 4 fel, så fattar inte hur hon räknar, kärring.. Så elak, gav mig 6 av 27 på fysikprovet, kommer aldrig glömma det. Jag hade fler rätt sen när jag själv rättade, kärring like I said.

Nu ska jag gå & slappa or something, min ända lediga dag idag så får ju passa på!
Hejsvejs,
Johanna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious