Håltimme, say whaaat?

  2012-05-22 / 11:00:39 / Smått och gott /
HÅLTIMME! YEAAAAAH!
Håltimme, på fullt allvar! Okej har alltid 3 håltimmar på tisdagar, men, shit the samee, fett grymt ändå liksom. Sitter i ett grupprum tillsammans med Sandra & min kompis Moa, båda sitter & läser medan ja.. jag sitter här helt enkelt. Haha, sitter och garvar åt:
http://www.youtube.com/watch?v=iuR-BoiHcEE
om länken inte funkar kan ni söka på "Harvard Baseboll team cover "call me maybe", bästa dansen, kan den utantill, känner mig gryyyym.

Sitter dessutom och snackar med min kompis från Australien, var där i vintras och firade jul & nyår, helt fantastisk upplevelse alltså! Träffade min morfar som jag inte sett på länge & självklart koalor och kängurur! Bjuder på en bild med.


Inte omredigerad då sidan jag använder inte funkar i skolan, blä på det, men jaja..

Hejsvejs,
Johanna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious