Hemma, yeah

  2012-05-17 / 20:58:59 / Mobilinlägg /
Hejsan folket! Mitt tredje inlägg, grym or what?!
Kom nästan precis hem från Lovisa, filmen blev tyvärr inte "The Dictator" då den hade för dålig kvalité, utan det blev "Letters to Juliett" instead. Denna film rekomenderad om du inte sett den. Är nu helt mätt av all chips & dipp & godis vi har proppat i oss.
Okej, jag måste nog erkänna en sak, mina två största bloggidoler är Clara Henry & William Spetz (även kallad "Lillabloggen" på youtube, bloggar inte länge), den ända bloggen jag följer & så otroligt roliga! Min humor helt klart, men jag vill inte bli någon jäkla WB Clara eller William, så let's get that out of the way, right away? Detta är ju inte direkt deras blogg, haha, så ville bara att ni skulle veta att jag inte försöker härma dem eller något sådant. Utan detta är jag helt enkelt. För jag vet ungefär vad ni tänker;
"Ånej, ännu en idiot som försöker vara Clara eller William, driva en humorblogg, kommer ju aldrig bli något"
så, nej så är det inte. Kan nog hålla med om att jag aldrig kommer bli något, men ja inte resten. Kommer antagligen inte publicera några videoinlägg då jag inte vet om denna skit datorn ens kan filma?
Iaf.. Har upptäck att jag börjar säga "Yeah buddy" fett mycket, otroligt weird enligt me?

Aja, Hejsvejs!
Johanna


Lovisaaa

HAHAH.. Jag mår illa fan, jäkla chipsfan... men detta funkar ju bra jossi? ;)

2012-05-17 @ 21:02:54
URL: http://lovisazakrissons.blogg.se/
Clara

Äsch! Säg aldrig att du aldrig kommer bli något. Det sa jag för ett år sedan, och se vad jag är nu. Vill du bli stor är det bara att kämpa för det, så når du dit.

2012-05-18 @ 22:50:56
URL: http://claraslife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious