Ny blogg, tjenare?

  2012-05-17 / 15:31:28 / Smått och gott /
Tjenare & välkommen till min blogg, eller något?
Denna bloggen kommer nog mest handla om mitt liv & mina åsikter, lite humor och sådant. Tyvärr inget mode då jag själv inte direkt är något modefreak. Jag är en blandning mellan svensk & amerikan, 50/50 liksom. Jag har en rätt så stark småländsk dialekt enligt många, haha..
Jag har typ precis (ja för ett år sedan då..) börjat högstadiet, woho! 7:an liksom. Ja, snart är det slut & då börjar jag 8:an, taggad or what? Min klass är rätt stökig, men rätt bäst ändå. Alla lärare på skolan hatar mig, inte vet jag varför, bara min mentor som gillar mig antagligen. På fritiden spelar jag fotboll i världens bästa fotbollslag enligt mig själv & sedan rider jag också. Jag gillar inte riktigt att ta kort eller så, suger på de, så ja, inget fotandes här heller, kanske lite. Jag älskar att sitta vid datorn, världens datorfreak, sedan är det rätt kul att vara med kompisar. Skolan är inget kul, bara vissa lektioner. Jag är inte heller någon partytjej, visst går väl på lite discon då och då, men inte varje helg.
Jani, det var det mesta om mig, mer lär ni väl ta reda på.

Hejsvejs sålänge!
Johanna

PS
Om ni undrar varför namnet är som det är, var det för att alla namn jag ville ha var upptagna, så de blev simplejohanna.


Tove

Bra att du börjat blogga tjejen! ;) Det är kul, promies. Aja, vi ses någon gång hörru, saknar dig vännen, <3 Kram!

2012-05-17 @ 16:23:21
URL: http://ponnyybus.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious