Svårt?!

  2012-05-20 / 13:59:04 / Smått och gott /
Hur svårt kan det vara att stava rätt på ett efternamn?!
Varje gång någon ska stava mitt efternamn även om jag har sagt till att jag stavas med f så ska alla envisas med att stava med v, vad har dom för problem?! Alla cuper och allt möjligt ska dem alltid stava Gustafsson med v istället för f. Varför? Därför dem inte lyssnar -.- Nu har dem ännu en gång stavat fel på efternamnet på våran hemsida dessutom, så nu tror alla jag stavas med v. Visst kanske no big deal, men det blir rätt irriterande efter några gånger, för man har sagt till dem minst 1000 gånger.

Iaf.. Blir ingen stuga eller moppe idag, blir match med 97/96:orna istället. Behövde lite folk och ja, jag ställer ju genast upp! Dock är matchen sen, vid halv 7 börjar den, blir ju kul tycker jag.
Fast ville gärna träffa min farmor och farfar med som bor ute i stugan, men ibland får man ju inte allt helt enkelt.. Ska nog va lite med Lovisa tills dess, MOHAHA.

Hejsvejs,
Johanna
Ni får en fin bild på mig & lovisa också, gammal bild från förra året, men jaja.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious